The publishing house of the Faculty of Management at the Czestochowa University of Technology is an organizational unit of the Faculty included in its structure and reporting directly to the Dean. From the beginning of its activity, it has been implementing the mission of publishing scientific publications and “printing on demand”, constantly developing the publishing offer dynamically. The tasks of the Publishing House include preparation of scientific publications for printing: linguistic correction, technical correction, graphic design as well as printing and binding.
Coraz obszerniejsze plany wydawnicze obejmują corocznie kilkadziesiąt pozycji stanowiących szerokie spektrum problematyki
naukowo-badawczej, jaką zajmuje się kadra naukowa Wydziału. Są to głównie monografie, podręczniki i czasopisma oraz materiały będące spuścizną licznych konferencji naukowych – krajowych i międzynarodowych.
W siedzibie Wydawnictwa (budynek DS-4 przy al. Armii Krajowej 36 B, pok. 3) prowadzony jest punkt sprzedaży publikacji wydziałowych
i podręczników akademickich. Dystrybucja książek odbywa się również drogą internetową. Realizowana jest wysyłka egzemplarzy obowiązkowych do Biblioteki Narodowej oraz Jagiellońskiej, jak i do pozostałych bibliotek. Wykaz dostępnych tytułów umieszczony
jest w Internecie.
Wydawnictwo obsługuje wszelkie przedsięwzięcia związane z poligrafią, jak tworzenie własnych i realizacja gotowych projektów graficznych
o charakterze naukowym, dydaktycznym, albumowym lub informacyjnym. Techniczne możliwości Wydawnictwa pozwalają na realizację obszernej gamy takich projektów, gdyż dysponuje ono nowoczesnymi urządzeniami poligraficznymi o szerokim zakresie formatowania.