The documentation at the faculty level includes:
- Wydziałowa dokumentacja systemu zapewniania jakości, procedury i instrukcje wydziałowe,
- dokumenty nadrzędne (w tym: Ustawa, Statut Politechniki Częstochowskiej, Regulamin studiów, Uchwały Senatu, zrządzenia Rektora, Uczelniane założenia dotyczące systemu zapewnienia jakości, Uchwały Rady Wydziału, zarządzenia Dziekana.
- Pełna dokumentacja systemu dostępna jest u Dziekana Wydziału Zarządzania
Procedury do Wewnętrznego Systemu Zapewnienia Jakości Kształcenia:
- PS-1. Procedura monitorowania standardów kształcenia i KRK
- PS-2. Procedura ocena procesu kształcenia
- PS-3. Procedura sprawdzania treści poszczególnych przedmiotów z efektami kształcenia
- PS-4. Procedura badań ankietowych realizacji procesu dydaktycznego
- PS-5. Procedura hospitacji zajęć dydaktycznych na Wydziale Zarządzania Politechniki Częstochowskiej
- PS-6. Procedura organizacji i zaliczania praktyk zawodowych
- PS-7. Procedura – ankietyzowania interesariuszy zewnętrznych pracodawców
- PS-8. Procedura przechowywania prac egzaminacyjnych, zaliczeniowych, przejściowy oraz projektów na Wydziale Zarządzania Politechniki Częstochowskiej
- PS-9. Procedura przygotowania prac inżynierskich, licencjackich i magisterskich realizowanych na Wydziale Zarządzania Politechniki Częstochowskiej
- PS-10. Procedura przeciwdziałania zjawiskom patologicznym związanym z procesem kształcenia na Wydziale Zarządzania Politechniki Częstochowskiej
- PS-11. Procedura przyznawania pomocy materialnej na Wydziale Zarządzania
Politechniki Częstochowskiej
- PS-12. Procedura przyznawania nagród i wyróżnień
- PS-13. Procedura upubliczniania informacji o programach studiów, efektach kształcenia, organizacji i procedurach toku studiów na Wydziale Zarządzania Politechniki Częstochowskiej
- PS-14. Procedura przeprowadzenia badań ankietowych dotyczących oceny całego toku studiów
- PS-15. Procedura oceny i doskonalenia efektów kształcenia
- PS-16. Procedura weryfikacji zasobów materialnych w tym infrastruktury dydaktycznej i naukowej.
- PS-17. Procedura weryfikacji poziomu naukowego.
- PS-18. Procedura polityki finansowej.
- PS-19. Procedura podziału dotacji celowej na prowadzenie badań naukowych służących rozwojowi młodych naukowców na Wydziale Zarządzania Politechniki Częstochowskiej
Od roku akademickiego 2013/2014 obowiązują dodatkowo następujące procedury:
- PS-20. Procedura badania ankietowego oceniającego pracę dziekanatów wszystkich kierunków funkcjonujących na Wydziale Zarządzania Politechniki Częstochowskiej
- PS-21. Procedura zaliczenia roku akademickiego a studiach doktoranckich na Wydziale Zarządzania Politechniki Częstochowskiej
- PS-22. Procedura odbywania praktyki dydaktycznej przez doktoranta na Wydziale Zarządzania Politechniki Częstochowskiej
PS-23 Procedura przeprowadzenia ankiet dotyczących badania losów zawodowych absolwentów Politechniki Częstochowskiej
PS-24 Procedura przeprowadzenia ankiet dotyczących opinii studentów biorących udział w międzynarodowej wymianie studenckiej w ramach Programu LPP Erasmus w Politechnice Częstochowskiej
Zgodnie z mocą prawną dokumentów, Wewnętrzny System Zapewnienia Jakości Kształcenia na Wydziale Zarządzania wprowadził zmiany w procedowaniu w roku akademickim 2017/2018 następujących działań:
- Uchwała nr 129/2017/2018 Senatu Politechniki Częstochowskiej z dnia 13.12.2017: w sprawie procedury ankietyzacji na Politechnice Częstochowskiej. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia, z mocą obowiązującą od semestru letniego roku akademickiego 2017/2018.
- Zarządzenie nr 87/2017 Rektora Politechniki Częstochowskiej z dnia 13.12.2017: w sprawie uchylenia Zarządzenia nr 86/2014 Rektora Politechniki Częstochowskiej z dnia 10.01.2014 r. w sprawie ankietyzacji oceny pracy dziekanatów. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.
- Zarządzenie nr 89/2017 Rektora Politechniki Częstochowskiej z dnia 13.12.2017: w sprawie uchylenia Zarządzenia nr 100/2014 Rektora Politechniki Częstochowskiej z dnia 3.04.2014 r. w sprawie wprowadzenia Procedury przeprowadzenia ankiety dotyczącej opinii studentów na temat międzynarodowej wymiany studenckiej w ramach Programu LLP-Erasmus na Politechnice Częstochowskiej. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.
- Zarządzenie nr 88/2017 Rektora Politechniki Częstochowskiej z dnia 13.12.2017: w sprawie procedury hospitacji zajęć dydaktycznych na Politechnice Częstochowskiej. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania z mocą obowiązującą od roku akademickiego 2018/2019.
- Zarządzenie nr 90/2017 Rektora Politechniki Częstochowskiej z dnia 13.12.2017 r.: w sprawie zmiany w Załączniku do Zarządzenia nr 103/2014 Rektora Politechniki Częstochowskiej z dnia 5.05.2014 r. w sprawie zasad przechowywania dokumentacji potwierdzającej efekty kształcenia oraz dokumentacji systemu zapewnienia jakości kształcenia. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania