Stanowisko: adiunkt
Pokój służbowy: 512z
Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Politologia (Uniwersytet Jagielloński), oraz licencjackich na kierunku Filologia Angielska (Krakowska Akademia im. J.F. Modrzewskiego), doktor nauk społecznych w dziedzinie: socjologia (Wydział Nauk Społecznych, Uniwersytet Wrocławski). Zainteresowania naukowe: komunikacja społeczna, negocjacje, socjologia pracy, socjologia organizacji, socjologia konsumpcji, socjologia rodziny.
Ważniejsze publikacje:
- A. Karczewska, M. Bsoul-Kopowska, New trends in consumer societies as conditioning of enterprises management, [w:] Management trends into turbulent environment, (red.) Š. Bezděková, T. Klusák, Brno 2016,
- M. Bsoul-Kopowska, A. Karczewska, Crisis response planning in the European Union, [w:] Management trends into turbulent environment, (red.) Š. Bezděková, T. Klusák, Brno 2016
- A. Karczewska, Uwarunkowania patologii i dysfunkcji komunikacji w organizacjach do Monografii Patologie w organizacjach (red.) E. Robak, Wyd. PCz, Częstochowa 2015,
- A. Karczewska, M. Bsoul, Public Relations in the Management of a Modern Enterprise, [w:] Proceedings of the 5th International Conference on Management 2015. „Management, Leadership and Strategy for SME’s Competitiveness”. ICM 2015, Godollo 2015,
- A. Karczewska, Between work and home – social roles of men and women in the view of the young generation [w:] Management and Managers Facing Challenges of the 21st Century. Theoretical Background and Practical Applications. Monograph, (red.) F. Bylok, I. Ubreziova, Leszek Cichobłaziński, Godollo 2014,
- A. Karczewska, The Information Society and Consumer Society in Poland as the Source of Opportunities for Polish Enterprises, [w:] Modern Management in the 21st Century. Theoretical and Practical Issues. Monograph. (red.) I. Ubreziova, E. Horska, Garmond Nitra, Nitra 2013,
- A. Karczewska, Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi komunikacji w zarządzaniu zasobami ludzkimi w organizacji, w: Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie, 2013, nr 9,
- A. Karczewska, W poszukiwaniu tożsamości – niebezpieczeństwa nowoczesnego stylu życia, pracy i konsumpcji, (w:) Między pracą a konsumpcją. Co decyduje o miejscu człowieka w dzisiejszym społeczeństwie? (red.) F. Bylok, U. Swadźba, Wyd. Śląsk, Katowice 2014,
- A. Karczewska, Manipulacja językowa w polityce jako forma przemocy w komunikacji, [w:] Komunikacja społeczna – negocjacje – edukacja, (red.) Z. Nęcki, W. Maliszewski, K. Czerwiński, Wyd. A. Marszałek, Toruń 2012,
- A. Karczewska, The use of modern tools and means of communications in modern human resources management, [w:] Using modern forms and tools of communication in an organization for the effective human resources management, Human Resources Management and Corporate Competitiveness, (red.) C. Balint Illes, Szent Istvan University Publishing , Godolo 2012,
- A. Karczewska, Wizerunek kobiety jako konsumentki prezentowany na łamach czasopism kobiecych, Handel Wewnętrzny, maj-czerwiec 2012, t.II, Wyd. Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur,
- A. Karczewska A., M. Ładyga, Setting up and Operating a Company in Poland: The Standard Case and ABI Case, [w:] Business in Central and Eastern Europe: Cross-Atlantic Perspectives. Monograph, (red.) B. Kondellas, Chicago 2011.
Godziny konsultacji
- Czwartek9.0010.30